sexta-feira, dezembro 28, 2012

Alex's Birthday!

Hoje é aniversário do Alex! Nós fomos comemorar com a família dele num restaurante indiano aqui em Helsinki. Ele está fazendo 23 anos, e muitos anos ainda estao ainda por vir. Eu adorei ir nesse restaurante, eu nunca tinha comido comida indiana. Entao eu adorei, e recomendo quem tem curiosidade.

Today's Alex Birthday! We went to celebrate with his family in an Indian restaurant here in Helsinki. He's 23 years old now, and many years are still to come. I loved going in this restaurant, I had never eaten Indian food. So I loved it, and I recommend it :D

Prato do Alex, vegetariano.
Alex's vegeterian food.

Meu prato, tinha frango, e molhos bem apimentados.
My food :D chicken and hot sauces.


Sobremesa foi sorvete de baunilha e manga! Com calda de chocolate :D omg que delícia.
My dessert is called "tutti frutti" vanilla and mango ice cream, with chocolate sauce, yummy :P


Me and alex, i love you so much my babe <3 
You are my everything.

Nenhum comentário:

Postar um comentário